Jennys tankar

Midsommar

Publicerad 2011-06-24 22:31:00 i Allmänt,

Hej hopp!

har fortfarande inte hämtat korten från midsommar, men några har jag iaf :).

Jag jobbade dagen och slutade 14, vilket är en perfekt tid, för du hinner ändå med firandet. For hem och hämtade väskorna och for till mamma och Lennart, där vi skulle fira misommar.

När jag väl kom fram till mamma så satt vi igång med stångbygget, den blev enligt mig jättefin!


Vi dansade en hel del runt stången och Vincent hade jättekul! Raketen fick vi köra säkert 15 gånger :).


Sen var det bara att göra sig iordning och invänta grabbarna :).

Fina Magnus som tagit vägen förbi stureplan :P



Mathias



Nipha och Vincent



Peter, Anders och Mathias



Erik som inte ville ha peppekaker :P



Lennart med elektrikersmilet :P



Morbror Anders



Anders och Anders



Fotboll, Vincent älskar att spela fotboll :)




Grabbsnack med Anders


Underhåller vid bordet



Jo, det är sant.. Det var så..



Jippie




Kubb. lag 1: Peter, Mathias och morbror Anders



Lag 2: Josefin, Lennart, Erik



Lag 3: Vincent (som hjälpte alla lagen att kasta), Nipha, Anders och Mamma




Lag 4: Magnus och jag



Grabbsnack med Erik





kvällen avslutades med detta spel :).
Sen var det bara att vänta på taxin som skulle hämta upp grabbarna, trött som ett as var jag då,.
 
(det kommer komma fler kort, vet jue att ni inte kan få nog av mina bilder :P)



Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela