Jennys tankar

Dagen som gått

Publicerad 2011-03-17 22:34:56 i Allmänt,

Hejhopp!

Så idag har det varit fullt upp, massa som ska fixas och grejas.
Kikat på stugor och lite resor, jag och Vincent ska göra nåt i sommar! Vägrar sitta i Grums och rulla tummarna!

Så har vi varit på Centrum och hämtat schema :), Camilla jobba så vi fick oss en liten pratstund. Saknar dom, och jag har så roligt med henne så nu saknar jag dom ännu mer :). Men Vi ska försöka få till en dag snart :).

Sen så har vi hälsat på Nipha och Anders, full fart på Vincent :). Han skratta som en tok och fick både mat och bulle :). Min fina älskling!













Så var vi på bibblan en snabbis, massa böcker som ska plöjas igenom. Försöker läsa in mig lite på mäns våld mot kvinnor..


Vi har också för första gången i den här lägenheten ätit mos och vi har provat fiskpinnar (behövde nåt som gick snabbt att laga). Vet inte när jag smaka på mos senast, men de sa på dagis att han gilla de så man får väl försöka göra mos om man ändå ska koka potatis..

Imorgon är jag också ledig, så det får bli att tvätta och städa, innan vi drar mot staden för lite töl med Anders och ev kil och töla med Magnus. Vi får se vad dagen bjuder på.

Pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela