Jennys tankar

Tårtor

Publicerad 2011-06-01 00:17:00 i Allmänt, Tårtor och annat bak,




Här kommer tårtorna jag gjorde, med hjälp av broder och syster :). Den lila marsipanen var väldigt svårt då det blev små luftbubblor i som blev ljusare, skitsvårt att få bort helt.

Som ni ser blev det några enklare tårtor då fantasin och tiden inte var så där super duper. Goda blev dem iaf..









Lägg inte märke till "sprickan" :P









Denna snodde jag rakt av, lägger upp länken nästa gång jag sätter mig här..


Kram

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela