Jennys tankar

Fika med Malin

Publicerad 2011-05-22 20:59:08 i Allmänt,

Hallå alla glada!

Nu känns allt mycket bättre efter lite prat så löser man mycket!


I torsdags så fick jag sluta tidigare, då det inte fanns särskillt mycke för mig att göra, LYX! Jag passade på att ta en runda på det trånga Apoteket, innan jag hämtade Vincent.

 Vem ur Apotekspersonalen tycker det är smart att ha en kassa precis vid ett stort fönster?? jaja..

Efter hämtningen på dagis så drog vi vidare till Malin, hans fina gudmor. Alltid lika kul att träffa henne och hennes familj :).  Vincent hade jättekul och hade grabbsnack med Fille på altanen, han gosade med Bam, lekte med Jossen och kolla in Caspers rum utan att möblera om i hans garderob :P.

Anna och hennes lila H på 4 månader kom också förbi, behöver jag säga att jag är bebissjuk. Nu när många vänner ska ha bebisar så blir jag ännu mer bebissjuk, om jag ska vara självisk skulle jag vilja ha en nu direkt.. Fast det vore inte så klokt då jag varken har råd lr orken till att ha en bebis till själv.

Nu tappade jag tråden som ni märkte :P.

Så jag snosade lite bebis iaf, åh så söt lilla H var :).

När det var dags att gå hem blev det ett långt hejdåande, Vincent skulle nämligen runt till Malins alla grannar :P. Så var han naturligtvis tvungen att titta på Bam och undersöka lekstugan :P.

När vi väl började traska hemåt så var vi mätta och belåtna för snälla Malin hade nämligen bjudit på både mat och fika. Tack snälla Malin!

På vägen hem så träffade vi Johanna och stannade och pratade lite, vi har jue barnen på samma dagis :).  
Sa hej då efter en stund och fortsatte traska hemåt då mötte vi Cissi och blev och vi stod och pratade hur länge som helst. Vi ses så sällan så när vi väl ses måste vi töla om allt :), gu va roligt vi haft, saknar denna goa pingla.
När vi står där och pratar så kommer Johanna och joggar förbi - Men har du inte kommit längre. Då har hon hunnit med att jogga och jag har inte ens tagit mig hem :P haha.

En perfekt dag, behövde energi och det var precis det jag fick, så fina vänner har jag :).

Kort får ni kika på i Malins blogg..


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela