Jennys tankar

Vinmys

Publicerad 2011-05-29 11:08:37 i Allmänt,

Jag och Vincent hade en sån mysig dag igår, älskar hans skratt, älskar att få honom att skratta :). Min lilla busunge! Undrar hur mycket tid jag spenderar liggandes på golvet egentligen, varje dag så busar vi och kryper runt låssas-sover, gympar lite och bara myser och det är alltid på golvet.. Mysigt är det iaf.

Efter en mysig dag med plutt så gjorde jag mig iordning och körde Vincent till Morfar, som ställde upp som barnvakt ännu en natt :). Hem och lämna bilen och traska till Malin :). Jättemysigt att träffa tjejerna och töla och äta gott. Malin hade gjort jättegod mat, mumma!

Vi töla om det mesta och många skratt blev det under kvällen.









Maria var också med, men hon fastna inte på kort.



Jag drack Elvis vin, som faktiskt var helt okej..

Casper hade kompisar hos sig som tur var, passa så bra att en av hans kompisar skulle hem ungefär samtidigt som mig :) så jag tog följe med en Simon hem.  Vi kom överens om att kommer det en orm och anfaller så tar jag hand om den, medans han skulle ta alla mördare och våldtäktsmän. Ganska fin deal om jag får säga det själv :P.


Tack Malin för ännu en superduperkväll <3


Kram

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-13 09:20:57

Det blir på tok för få myskvällar...får nog dra till med en i sommar också, som vi pratat om... Alltid kull att ha dig med! Kraaaaaaaaaam på fina Jenny!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela