Jennys tankar

Helgen

Publicerad 2011-11-01 12:22:55 i Allmänt,

Tjoho!

Jag lever, jag hara bara inte tid med bloggandet, tack vare den förbannade c-uppsatsen. När ska den börja bli rolig? Alla säger att detta är en rolig tid, för vem undrar jag? För läraren som slipper oss ett halvår då vi sitter själv och skirver??

Jag har iaf inte skrattat en gång, gråtit har jag däremot och stressar som en tok pga, e de roligt?

Jaja, roligt hade jag iaf i söndags när jag lirade paintball med kilsgrabbarna och Lisa och Carl :)

Mitt lag vann, inte tack vare mig men...
Några blåmärken kom jag hem med och nästa gång ska jag se till att vara i "skrevskjutarns" lag, smack i ljumsken och insidan låret <-- de kändes :P.

Var riktigt roligt och roligare ju mer man vågade, men jag blir aldrig så tuff som Mathias :P. Får nog se till att vara i hans lag nästa gång också :P.
Riktigt kul var det, ändå om det känns jävligt dumt att betala 300 spänn för att leka krig i 2 timmar, när detta fakstiskt är någons vardag och då är det inte färgkulor vi pratar om.
Under tiden jag lekte krig så var Vincent med mormor, moster och Lennart till tomten :). När jag kom hem visade han korten de tagit så säger han Tomten är inte farlig, tomten är inte farlig.
Nej, tomten är inte farlig säger jag, det är han som delar ut alla julklappar på julafton..
Sen fråga jag honom blev du rädd för tomten? mm säger han och nickar medans underläppen kom fram lite. Min lilla fina fina underbaring.

Fredagen var helt okej också jag och M var på bio och kolla på Tintin :). Jättemysigt att sitta i mörkret och hålla han i handen :). På lördagen så kom han hem till mig och myste framför tv'n och på söndag kväll kom han igen, gick och köpte käk och bjöd mig på mat <-- Mysiga M tror ja jag frå börja kalla honom för :P.

Ne nu blir det mer atiklar och seminarium..

pöss och kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-01 19:38:18

Lille vännen..

han var lite skeptiskt till tomten men han verkade inte rädd eller ledsen utan tittade storögt på tomtarna som var där, så fastnade han genast för en fin present till mamma i julshopen... julklappen från Tomten Vincent är klar,

-finns det någon snäll mamma här:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela