Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2011-11-07 21:56:48 i Allmänt,

Sitter för tillfället och moffar kakor och försöker få fart på pluggnerven.. Tyvärr blir det mer kakätning än pluggning :). Men måste fixa detta nu!

Vet ni vad, jag ligger fortfarande kvar på 60-talet, får väl se hur det går efter denna kakexplosion :P. Känns bra iaf, jag har gått ner nästan 7 kilos sen fettkampen börja :). Måste ta tag i detta nu och köra hårt på sluspurten, men det är svårt.. Blir till att hålla igen med smaskigheterna, kanske gå ut och dansa mer --> för ni vet väl alla att alkoholens kalorier går utöver :P

Ska bli riktigt kul att gå ut, längtar redan till nästa gång :).

Ska försöka få med M på nåt mysigt också, vet inte vad än bara.. Alltid mysigt när han kommer hit, men vi kan inte sitta hemma och se på film jämt, jo vi är ute ibland och knasar runt, lr jag knasar runt av mycket alkohol och han märks det inte ett dugg på att han druckit :P.
Ska nog komma på nåt..

Blir knäpp på allt dunkade och möbelflyttande, vad har man för möbler som måste flyttas varje dag? Samma skapande och tjut! Ibland undrar jag om nån av mina grannar slåss lr om de festar lr vad sjuttsingen de håller på med.. Jag blir knäpp av de iaf...

Alla julklappar är nästan klara också känns skönt, ska bara köpa det sista till Vincent. Har så svårt att sluta köpa grejer till han då jag tycker att de måste han ha och en sån kan jue va bra osv osv..
Längtar till Julen, jag vill jula till det här hemma spela julmusik och prata om tomten :).. Prat om tomten har vi iofs redan börjat med för längesen, så mysigt nu när Vincent är större och förstår mer, även om de andra jularna varit mysiga och perfekta så är det lite roligare för varje gång :).

Ne nu har jag svammlat klart för idag lite sista plugg och sen blir det sängen..

Pöss pöss

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-11-08 12:10:56

Åh, gud vad skönt att vara klar med klapparna! Önskar jag var det också. Förhoppningsvis kommer det inte dröja alltför länge iaf. Har ingen lust att gå på stan och julhandla höggravid faktiskt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela