Jennys tankar

Fredags mys och lite lördags tjat :P

Publicerad 2011-10-12 19:35:48 i Allmänt,

I fredas efter skolan och alla måsten for jag och Vincent till Bergvik för att fixa fredagsmys åt hela familjen. Jag hade tenta på lördan så vi sov i staden, för ovanlighetens skull var vi syskon samlade.

Så det blev riktigt frdasmys, förs med Taco och sen choklad till lite tecknat. Mormor och lelle moffa choklad som de inte sett godis på flera veckor :P, okej jag och Vincent var inte direkt dåliga vi heller..



På lördan när jag tentat klart så åka jag till mamma mutter igen. Mamma, broder och min moster skulle åka till Torsby och åka skidor, så jag och Vincent passade på att ha FF hemma hos mormor. Vi tvättade och diskade, plockade ur diskmaskin och dammsög lite, så mormor skulle slippa de när hon kom hem :P. Vi var ändå tvungna att vara kvar i stan ett tag, då vi skulle ha Mattias med oss hem.

Titta va han kan :)

Mattias skulle med hem för att han, jag och ett gäng andra coolingar skulle till Christer och Marie på kvällen :). Party party!

Jag kan faktiskt längta till helgerna nu, just för att jag vill ut och träffa folk. Har suttit hemma så länge och nu vill jag ut och prata strunt, träffa nytt folk och skaka rumpa :P. Jag har skitkul! Inte så att utgång är prio 1, klart jag och Vincent  myser och nusar järnet, är han jättemammig så blir jag hemma ( om jag inte köpt en dyr biljett då, som nu till helgen :P).
Sitter i skolan jämt och träffar aldrig nån, så jag måste hitta på nåt på helgerna, inte bara jag då utan jag och Vincent hittar också på grejer..

Kvällen blev kanon iaf, mobba Jörgen och Mattias. StorBark tyckte jag plocka ner Martin bra :P. Okej blev kanske nån känga till Martin, men du vet att jag bara skämtar :P.

Fick åka med snälla Jörgen hem, riktigt skönt att komma hem "i tid".

Kort från kvällen kommer snart :P


Pöss och kram



Tack Christer och Marie för en kanonkväll, med alldeles för mycket vin :P



Mysig dag för mig och Vincent :).


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela