Jennys tankar

Helgen

Publicerad 2011-10-24 10:30:24 i Allmänt,

Hej hej!

Så vad har jag haft för mig då?
Jag har faktiskt haft en lugn helg för första gången sen början av september :P. Jag är jue sååå ungdomlig vet ni :P.

I fredags så var jag och M på bio, jag kände att jag ville hitta på nåt men inte gå ut. Svensson Svensson blev det för vår del, typ den enda som gick den tiden vi kom dit. Men vi skratta några gånger även om den var jävligt dryg på sina ställen :P.

När vi kom in i biosalen så fick vi platser brevid ett par och vi titta på varandra och men det är jue du. Vi hamna brevid Marie och jag antar hennes kille :). Marie och jag börja ssk-programmet ihop och sen blev jag mammaledig. Hon pluggade iaf vidare och hade även fått en fast tjänst nu :). Riktigt kul att springa på sina gamla klasskompisar.

Var riktigt myspys att sitta i biomörkret och hålla  M i handen, efter bion så hängde han med hem och vi låg på soffan och kolla på film och töla. Eftersom Vincent ville sova hos morfar och ha fredagsmyset där så fick jag sovmorgon på lördan, förutom att jag fick väcka M och skick iväg han hem då han hade en tid att passa :P. Jag är jue tvungen upp att låsa dörren :P.

På freda ska vi på bio igen, tintin har äntligen premiär, nåt som M har väntat på i en evighet :P..

Lördan var lugn, jag och Vincent for till mamma för lite lördagsmys. Mat och chokladpudding mumma. Vi tände även en brasa och kolla på mamma mia ihop, sjöng med gjorde vi allihopa, förutom Vincent om sjöng bä bä vita lamm :P.
Riktigt mysigt var de, Lennart tände brasan också, så varmt och skönt blev det till mamma mia :). På lördag kväll for jag till Nöjesfabrikens område och hämta lite, nej ganska mycket dykgrejer :P. Bark ville låna min bagage för att få hem allt, då han själv skulle åka buss :). Så vi lasta in allt i bilen och jag for till mamma och lova att vakta grejerna, då de är rätt dyra :P.

Söndan fick jag också sovmorgon, hur lyxig helg som helst. Eller jag vakna 6, men jag la mig på soffan och somna om till Sten Stensson kommer till stan :P.

Målade och fixade med Vincents skrivbord innan det blev en promenad med mamma, Lennart och plutt till ica i skåre fram och tillbaka, tog en jäkla tid :P.



Sen blev det käka hos mamma igen innan vi packade in oss i bilen och for hem.

Just de 3 svängar till kronoparken för att va "social" med ett grabbgäng blev det också :P.

Jag har fått en ny kompis också :), ni ska få se kort på den nån dag :)




kram kram

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-10-24 15:25:23

-fniss- en ny kompis, som är en nån -fnissar-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela