Jennys tankar

Toaproblem :P

Publicerad 2011-10-10 12:38:51 i Allmänt,

hej hej!

Ska sätta mig och uppdatera och lägga ut lite kort nån dag. idag är jag hemma med plutt, då hans hals krånglar igen..

Iaf så var jag till GHAB och hämta ett busskort, passade på att felanmäla några grejer och när de frågar om de kan gå in med huvudnyckeln säger jag alltid ja. Jag borde ha lärt mig detta från förra gången men icke.. Så nu sitter jag här hemma och törs inte gå på toa ifall de skulle komma nån och traska in med huvudnyckeln.. Jag vet att jag är skitlarvig, men de går fasiken inte, så mellan 8-16 går ja inte på toa här hemma :P

Vilka problem jag har va :P..
Sista tog det flera veckorn innan jag våga gå på toa just för att jag visste inte om de vart här lr inte :P.

Kom ihåg till mig själv: Lär inte Vincent såna här dumheter



Pöss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-10 14:05:52

Lås ytterdörren och toadörren. De ringer väl på innan de öppnar och kliver in ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela