Jennys tankar

Examen och tjejmys

Publicerad 2011-09-25 20:29:37 i Allmänt,

På lördan så tog syster yster examen, lr hon gick jue ur innan sommarn, men firandet på Kau var då. Så då var vi i staden och firade, käkade alldeles för mycket tårta och annat göttigt.
Var trött som bara den, kände egentligen för att åka hem och sova, men jag bestämde mig för att åka till Malin som hade tjejmys. Ett riktigt bra val kände jag när jag väl kom dit :). Plutt somna i bilen så han fick sova vidare i Malins säng, min söta lilla plutt. Var ett riktigt mysig gäng centrumpinglor som var samlade, många många skratt blev det :). Underbara tjejer som man träffar alldeles för sällan nu, ibland kan jag känna att det är lite sorgligt att man inte ska fortsätta jobba med dom, lr det vet man jue aldrig. Men vi får se vart man får söka sig sen..

Blev en jätterolig kväll hos Malin med alla tjejer :). Blev kvar till halv 12- 12 tror jag, satt och gäspa som en tok.

Just de vi började jue  morgonen med 2 timmar på badhuset :), var riktigt roligt att bada med plutten. jag simmar, jag simmar och så visar han hur man gör.. Sen går han fram och tillbaka och säger att han simmar utan att göra armrörelserna :P De gör han bara när han visar :P...

Tack för en superkväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela