Jennys tankar

Bad

Publicerad 2012-08-24 19:19:00 i Allmänt, Semester och utflykter,

Hej hej!
Tänkte jag skulle försöka uppdatera bloggen lite, så jag får väl börja med idag och jobba mig bakåt sakta men säkert samtidigt som jag tänkte försöka börja skriva mer aktivt här.
 
Idag iaf så funderade jag och Vincent på vad vi ville göra, bada blev svaret. Så vi packade väskan eller väskorna eftersom Vincent numer ska ha en egen väska :). Eftersom Matz inte ville vakna av telefonen och x antal samtal så bestämde vi oss för att åka hem och väcka honom :P. Gick förvånansvärt snabbt att få liv i honom :P. Såhan packade badkläderna och vi drog till Torsby.
 
 
Så vi har badat hela dagen och Vincent har plaskat och simmat som bara den, riktigt roligt att se han bli lite tuffare. Simma själv i den där strömmen och skratta högt. Nästan inge folk heller så det var perfekt! Toppendag, kan verkligen rekommendera er att åka dit, lagom stort (ganska litet faktiskt :P) och mysig.
 
På hemvägen stannade vi och åt på sibylla, ja vet skräpmat, men man måste ibland :P.
Fredagsmys består av Lady och Lufsen som visas på Disney channel..
 
Det var väl allt för idag tror jag..
 
Pöss och Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela