Jennys tankar

30-års festen

Publicerad 2012-02-27 11:38:55 i Allmänt,

Jag har ju som sagt hunnit bli 30 år, men är fortfarande ung och fräsch tack vare lammköttet haha.
Iaf Kändisfesten var kanon och jag hoppas alla hade roligt.

Tänkte jag skulle bjuda på några kort..


Jag, stressad till tusen innan festen börjar, Tintin sover under bordet som ni ser. Natruligtvis var jag nykter tills han åkte hem med barnvakterna.


Fina syster yster "Sandy"


Kilspöjkera, några av dem iaf.. "Pete Doherty, Anna Anka, Sheldon Cooper och en paparazzi"



Fina mamma och Lennart som för kvällen var Kicki Danielsson och Grannen i Beck



Ozzy & Uggla








Tingeling och snubben i sabaton


Blues brothers








Alice Cooper & Victoria



Pretty Woman



Lady Gaga



Jag igen :P



Leela & James Hetfield



Djävulen och en av bröderna Blues



Clintan och Dolly Parton



En av bröderna Marx och Whoopi Goldberg



Amy Winehouse och Stig-Helmer



Grannen och Lilla My



Quasimodo och Esmeralda



Sandy och Ica-Ulf



B.... Pippi, Marilyn Monroe och Lill-babs



Pippi och Marilyn



Avril Lavigne och jag



Marilyn Monroe, Avril och jag



Wolverine och Snygg-eric som jag glömt namnet på just nu :P



Lilla bebben



Thomas Di Leva



Barnvakt, Magnus Uggla, Di Leva och Barnvakt



Livvakterna a.k.a Barnvakterna




Ozzy




Ozzy & Sharon




Barkus




Caroline Af Ugglas



Cruella De Vile och Victoria



Dolly och Di Leva bjuder på ett nummer



Anna Anka, Sheldon Cooper, Avril och Marilyn




























Pippi Och Roger














Lite mobilpaus i städtagen efter festen :P


Paketöppning dagen efter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela