Jennys tankar

Fin fina grannskapet..

Publicerad 2012-02-28 14:11:06 i Allmänt,

Hej hej! Blir så Jävla trött på små fjortisvåp.. Förbannade Jävla pack! Igår hörde jag hur det dåna ute i trappuppgången, gick och kika i titthålet men ser bara nån som springer ut.. Sen hör jag hur det slår i entredörre, alltså nån som kommer in.. Går och kikar i titthålet och får se nåt Jävla våp ladd och sparkar på min dörr.. Hon var nog inte beredd på att jag skulle stå och kika i titthålet och rycka upp dörren och fråga va fan det va för fel på henne.. Hon bara tittar och springer ut till en annan tjej och nån kille.. Va fan är det för fel på folk, jävla nötter! Tur inte Vincent vakna som redan sover kasst pga den falska kruppen. Jävla små fjortisäckel som springer och sparkar på dörren och röker, kanske därför det jämt luktar rök i trappuppgången.. Får ja se dit blonda Tryne här nå mer ska jag fan polisanmäla dig ditt helvete.. Inge grinig ja inte som ni märker.. Matz undrar va fan jag bor på för ställe, det bråkas och skrika en heldel här.. Ringt störningsjouren en gång när de höll på att slå ihjäl varandra här i huset, diskutera med störningsjouren om jag skulle ringa snuten lr inte.. En Annan granne bråka Me sin fru i trappuppgången, skrika jämt.. Och nu har de flyttat in nån med hund, så de skäller och ylar konstant.. Jag kan verkligen inte rekommendera min trappuppgång till någon.. Suck och stön! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela