Jennys tankar

Pulkaåkning

Publicerad 2012-02-27 11:20:30 i Allmänt,

Igår spenderade vi dagen med min Moster Gunnel och hennes gubbe Thomas :). Pulkaåkning stod på schemat!



En jätterolig dag i solen, många skratt bjöds det på.
Soligt och härligt väder var det, jättemysigt att fika ute i pulkabacken :). Stackars Thomas var förkyld och han höll på att bli fälld av en pulkåkande Vincent i backen.
Jag, Matz och Vincent hade en mycket rolig dag.


Tack snälla moster Gunnel och Thomas för en perfekt dag i solen!

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-28 21:44:17

Vad mycket fina bilder på en gång -bra jobbat mellan pluggandet, min tös det:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela