Jennys tankar

Skutberget

Publicerad 2012-02-24 21:59:00 i Allmänt,

Hejhej!

Slutade tidigt även denna dag och skyndade hem för att hämta plutt på dagis :). Vi hämtade upp broder och sen for vi till affären för att handla göttigheter. Syster yster var på väghem från Strömstad och vi träffades i Grums på konsumparkeringen innan vi for till Skutberget. Det var grillning som stod på schemat, mysigt även om solen hann gå i moln. Många skratt och dumheter bjöds det på, mina syskon är bäst. Matz skyllde på att han skulle hjälpa far sin och tvätta bilen, så han kunde inte följa med, men jag vet inte ja :P.













Efter grillningen åkte vi till Köp Barnvagn, där syster skulle köpa en bilbarnstol, riktigt kap blev det tack vare snälla underbara Magnus. Nu har plutten 3 bilbarnstolar, han är lite bortskämd på den fronten :P


Magnus, Vincents snälla gudfar (en av dem iaf :P)

Sen for vi till mormor, däe Vincent ville stanna med moster. Så jag och Matz blev barnledig, så mys i soffan med lite vin <3.

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela