Jennys tankar

klassfest

Publicerad 2012-06-01 20:22:00 i Allmänt, Firarhörnan,

Hej hopp!

Den 1 juni hade vi klassfest, god mat och trevligt sällskap. Jag och Lisade passade på att förfesta lite hemma hos mamma, nåt glas vin blev det innan vi drog iväg stajlade från topp till tå :).
Finns ett kort på oss, ska be mamma skicka de.
.


Min hetingen kom och mötte upp oss, ja lr inte bara han i släptåg hade han Calle.. Faktiskt väldigt dåligt med kort från den kvällen.
Nåt jag har koll på är att min älskling visste precis vart vi skulle gå av bussen, vilket resulterade i att vi fick gå i en evighet och jag fick 4 skoskav från Hell!

Men kvällen var lyckad ändå :)

Tjing tjong

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela