Jennys tankar

Countryfest

Publicerad 2012-05-05 23:18:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Tjo!

Min fina kusin Jessica och hennes Perra hade födelsedagskalas, med tema som jag tycker alla i släkten borde ta efter. Inte att ha countryfest nu då, utan att ha tema. Allt blir så mycket roligare, iaf för oss som gillar att klä ut oss :).
Förhoppningsvis kommer jag få lite kort från mina kära familj, då mina batterier inte vad de bästa på mobilen..

Men jag kan bjussa på några..

Min stora Plutt är redo för fest



Lennart hugger in på käket


Min lil-kusin Petra som var i samma lag som mig


Sara som hörde till bandet och var min lagmedlemm


Snart tävling



1 av tävlingarna


Tävling som mitt lag utklassa resten på :)



Thomas




Syster och morfar





Födelsedagsbarnet Jessica och Z




Den ursnygga tårtan :), som dessutom var supersmarig!




Bandet



Födelsedagsbarnen sjunger Cotton Eye Joe och det var bland det bästa jag sett :)



Band 2



Jag och Jessica

En superduperkväll, många många skratt, gott att äta, inte ens kylan kunde hålla oss inne :P

Kram kram

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela