Jennys tankar

Fikabesök

Publicerad 2012-09-11 17:54:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Tjoho!
Idag kom Camilla på besök med hennes 2 sötnosar, det var en evighet vi sågs, ska försöka ändra på detta nu (så säger jag varje gång). Lilla L har busat runt här med plutts leksaker och lilla S var på ett mycket bra humör, man kan jue inte annat än att le när man ser bebbar. Så lite rund och go :). L hade ocks¨å blivit stor, vilade lite och läste en saga för plutts bebis :P.
Massa tjöt och skvaller som vanligt :), go fika hann vi också med, hembakat sådant. Bullar som jag och plutt baka och Hallongrottor som L och Camilla bakat, mumma!
 
Riktig mysig dag :).
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela