Jennys tankar

uppdatering

Publicerad 2012-09-11 16:56:35 i Allmänt,

Hej hallå!
Dags att uppdatera lite igen då!
 
Som det är nu jobbar jag så mycket jag bara kan i Säffle, ska göra min första helg snart och är jäkligt nervös faktsikt! Men som min gode vän Camilla sa, de hade väl aldrig låtit dig göra en helg om de trodde att du inte klara de.. Ska försöka hålla fast vid dem orden.. Ska bli spännande faktiskt.
 
Barnledig är jag också då Vincent har tagit en semestertripp till Strömstad för att hälsa på moster med Morfar och Morbror. Saknar mn lilla busonge som bara den, inte villa han prata med mamma heller när jag för en stund sen ringde. Att man kan sakna någon så mycket!
 
Jag har början skolan igen också, går hälsa och massage nu, verkar vara en riktigt rolig kurs. 8 stycken pass ska vi boka upps oss på och massera frivilliga och kau's personal. Har redan tvingat mamma och Matz att ställa upp som frivilliga :P.
 
Var på vårdcentralen idag också, ska få en remiss till hud för tumören som sitter som berget, försvann inte ens av att bli bort opererad :P Fick oskå en lång lista på saker och lite medicin jag ska test för magen. Hoppas hoppas det hjälper, bara att luta sig fram känns det som knivar i magen.. Skulle va skönt att få ha en dag med normal mage och inget ont..
 
Fick också veta att min läkare och en till ska sluta :(, hallå chefen dgas att lyssna!
 
Det var lite för nu!
 
Ne nu blir det lite mat..
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela