Jennys tankar

Valborg

Publicerad 2013-04-30 22:13:55 i Allmänt,

idag har jag varit ledig inte för att jag hunnit med något vettigt ändå känns det som :P. Jag och plutt har busat och lekt, vi har kastat skräp, varit hos morfar och busat, sen följde vi med morfar till affären.. Hann med en sväng om med dammsugaren också, äntligen! Just de vi har haft disco också, jag och plutt har rockat loss til sean banan kallesång :P.
 
Kvällen spenderades med att fira valborg, Magnus cyklade hit och vi töla lite innan vi åkte till Jörgen och traska iväg för att kolla på brasan och musikkåren. Kallt och tungt! Jag fick bära Vincent större delen av tiden vi stod där. Tillslut sa han själv, jag vill hem nu mamma, jag är trött.. Iofs var han trött redan närvi ravade oss i väg, men man måste jue får in lite traditioner :). Vid 9 kom vi hem och då var det hopp i säng som gällde, tog inte många minuter innan plutten somna.
 
Har varit grymt godissugen idag, men än så länge har ingen utav oss fuskat, jag brukar ta en apelsin när jag blir riktigt sugen. De ekologiska är sååå söta och goda, mumma!
 
Ne nu blir det sängen för mig med imorgon väntar jobb, ledig på fredag :). På tordag ska jag träffa Barkus och prata ikapp va som hänt under en lunch, ska bli trevligt :).
 
Det var allt för nu
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela