Jennys tankar

Picknick

Publicerad 2013-08-28 23:48:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

Idag efter jobbet så hämtade jag upp lillebror och vi for till förskolan för att hämta min fina älskling :). Vi hade dagen innan bestämt att vi skulle ha en enklare picknick och äta kvällsmat vid trulsen :). Jag hade smitit iväg på lunchen för att inhandla nybakt bröd och några kakor som vi skulle festa till det på.
 
Vincent var jättenöjd även om det inte var någon riktig picknick, för då ska man ha filt, platstallrikar och bestick sa Plutt :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Jag bara kanar ner hela tiden"
 
 
 
 
 
 
Vincent ska bli bergsklättrare när han blir stor :). Detta får vi göra om någon dag, för det var toppen att leka i bergen och vinka till båtarna :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela