Jennys tankar

Toalett problem

Publicerad 2013-08-14 22:33:00 i Allmänt,

Hejsan hej!
 
En sak som stör mig är tjej och kill toaletter, förstår inte riktigt skillanden när jag är ganska säker på att vi gör samma saker på toaletterna..
 
Iaf så är Vincent så stor nu att han börjar ifrågasätta varför han måste gå på tjejtoan, vem har lärt han detta??? Jag har aldrig påpekat att vi går på tjejtoan eller killtoan..
 
När vi var i skara ville han gå in på killtoan och blev jätteledsen när jag sa att om mamma ska få följa med måste vi gå på dessa toaletterna. Vem har pekat ut de där småskyltarna oh lärt han detta? Fattar ingenting!?
 
Nästa gång ska jag leta efter Hen-toaletter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela