Jennys tankar

Luciabio

Publicerad 2013-12-14 20:35:00 i Allmänt,

Jag och broder har varit på bio :). Det var jättekul, 3 filmer stod på schemat!
Kan verkligen rekommendera the secret Life of Walter Mitty den börja segt men sen blev den jättebra, tyckte jag. En riktig må-bra-film :). Vi åt popcorn för fulla muggar oh det var lite tävlingar.
 
Det gick faktiskt riktigt bra att hålla sig vaken fast jag sovit som en kratta 2 nätter innan, tyvärr fick vi skippa sista filmen American Hustle, då barnvakten var tvungen att å senast 7:15 :/.
5:30 kom jag i säng istället och fick sova ända till 8 då plutt vakna, kans säga att man var något mör i kroppen då, men det var bara att gå upp!
 
Delivery man var helt okej, kanske ingen biofilm, men het klart sevärd :). Bästa av allt inga hemsheter i någon av filmerna vi såg :).
Tycker ni ska prova på detta om ni inte gjort de :)
 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela