Jennys tankar

Leklandet

Publicerad 2013-12-29 21:43:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

Jag och V passade på att åka leklandet för att göra slut på lite energi. Både jag och V har lika roligt där, klättrar, åker kana, hoppar, gömmer oss, kasta bollar, ja det finns något för alla tror jag :). Vi var där nästan hela dagen :).
Vi passade på att lyxa till det så vi lunchade där. V åt pannkakor och jag beställde från barnmenyn jag också, en hamburgetallrik och den räckte gott och väl!
 
Dock var det lång väntetid på att få maten, så V fick börja med efterrätten :P, man får fuska ibland :).
När vi åkte hem så var vi trötta båda två, jag var helt slut av allt klättrande!
Men jag hade en baktanke med att ta med V till leklandet, under ledigheten har det fuskats en del med läggningstiden. Tanken var att han skulle leka av sig och somna tidigt så jag och M kunde få en "barnfri" kväll ihop. Vi har nämligen knappt haft en kväll ihop, med att mysa, se på film, prata, dricka lite vin..
 
Tyvärr gick min plan i stöpet, då V var vaken jättelänge :/...
 
 
 
Jippie :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela