Jennys tankar

Elvis

Publicerad 2013-07-21 23:07:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Idag har vi varit och firat Elvis som fylld hela 1 år, nu är han ingen bebis längre :). Han fick så många paket som både Zack och Vincent + andra barn fick hjälpa till att öppna. Alltid roligt att träffa släkten igen :). Jag gick runt och var vattenflicka där ett tag, det var så varmt och jag pyttsade i de äldre generationerna lite extra vatten :).
 
Barnen hade kanonkul i den lilla poolen och vattenspridaren :).
 
Födelsedagsbarnet
 
 
 
Den fina tårtan :)
 
Den andra fina tårtan :)
 
Några av gästerna
 
Thomas hugger in på tårtan.
 
Stort Grattis Elvis på födelsedagen. Hipp Hipp Hurra!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela