Jennys tankar

Strömstad

Publicerad 2013-03-10 21:07:00 i Allmänt, Familjen, Semester och utflykter,

Lördag morgon hämtade mamma, Lennart och plutt (som spenderat natten hos mormor) upp mig och vi brummade mot strömstad för lite mellomys :). Jag bara älskar Strömstad! När vi kom dit tog vi en promenad och gick och luncha på park :). Tack snälla mamma för maten! Vi traskade runt i Strömstad, handla och lite sånt.. På kvällen blev det mellamys, Vincent heja på Sean-banan och sjöng hans låt hela söndan :P. När vi kolla på andra chansen gillade han dans nånting nånting också, de som var så många på scenen.
Det var en trött plutt som somna efter mellon. När den va slut kändes de som klockan var 2 på natten, jag var så trött!
 
Söndagen bestod av picknick, lekparken och köra runt på några öar innan vi brummade hemåt! Detta ska vi göra om!
 
 
 
 
 
 
Pöss pöss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela