Jennys tankar

Fartfylld fredag

Publicerad 2013-11-09 11:42:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

Igår kväll fick vi ut och åka till Bergvik och Maxi igen, jag var tvungen att köpa hårfärg på sprayburk åt Vincent. Vi gjorde en deal att jag fick klippa honom om han fick färg i håret. Vincent fick välja färg själv, han ville ha lila men det fanns inte, så då valde han guld. Så när vi vaknade imorse var det bara att börja klippa :). Han har sagt att han skulle spara så han kan ha hårsvans, och då har jag haft som krav att han måste tvätta håret lite oftare då det "fastnar"  mer i långt hår. SÅ fick han luggen i ögonen hela tiden, så vi har provat med en snodd i luggen, diadem och hårspännen men det har inte varit något som funkat :/. Så då tyckte han också att det var bäst att klippa av håret :/.
 
 
Sen pysslade vi ihop ett kort till pappa, som han ska få Söndag.
 
Jag hann även med att dammsuga helalägenheten, tvätta lite, bygga ihop en tårta och baka en mandarinpaj och allt det innan klockan 12, produktiv dag med andra ord :).
 
Vincent gick här hemma och väntade och väntade, Zack skulle nämligen komma och leka idag :). De har så kul ihop, Elvis var med och lekte han också, vilka goa ungar vi har :).
Vi gick till lekparken och cyklade en hel del :). Jag och Jessica töla om dittan och dattan, alltid kul att träffa min fina kusin som numera heter Glad, fast jag är helt övertygad om att jag kommer skriva Nilson på julkortet, försöker påminna mig varje dag så jag ska skriva rätt :P.
 
Vincent hade beställt pannkakor så det var bara att steka pannkakor till gosungarna :)
 
 
 
Stilar lite :)
 
 
När det börja mörkna fick busungarna säga hej då till varandra och vi lovade att vi snart skulle leka igen :).
Då var det bara att börja invänta Camilla, vi skulle nämligen på stiftelsen :).
 
Förfest!!!
 
 
Syster yster bestämde sig på kvällen att hon skulle hänga med :). Så 3 tjejer på vift blev de. Vilken kväll, jag hade jättekul, dansat hela natten, det här får vi göra om :)
 
 
 
Tack för en toppenkväll tjejer :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela