Jennys tankar

Mera buss åt folket :)

Publicerad 2013-10-09 17:11:09 i Allmänt,

Hej hopp!
 
Nu har jag börjat pendla med buss ans i love it! Hur skönt som helst att slippa köra själv, okej jag är fortfarande dödstrött och stupar i säng klockan 20 redan.. Men jag kan göra saker på bussen som jag vanligtvis inte hinner med, läsa böcker!! Åh vad jag har längtat efter att läsa böcker, borde börjat åka buss för länge sen :). Har redan läst ur en bok och på fredag börjar jag på nästa, egentid, LYX!
 
Enda nackdelen är att jag inte hinner lämna på dagis då min första buss går redan 05:58. Men jag hinner hämta och det känns som om vi får mycket mera tid ihop :).
 
Det var allt för nu.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela