Jennys tankar

Mimmi och musses turné

Publicerad 2013-10-06 22:02:00 i Allmänt, Semester och utflykter,

Då var det äntligen dags för Musse och Mimmis turné. Vincent tyckte det skulle bli kul att få se Musse på riktigt, kanske puh var med, Tarzan kanske?
Min fina lilla busunge :). Något som var mindre roligt var bilfärden dit och hem, herre jistanes vad de tog tid och säkert flera år om man är 4 år och inte alls vill sitta still. Jag tror Vincent uppskattade showen och jag tyckte det var ganska kul jag också :). Snälla pappa bjöd vi med då jag hade en biljett över. Alltid skönt att slippa åka långt själv.
 
 

 
Snurrmojäng som han bara var tvungen att ha :P.
 
 
 
 
 

 
Längtar redan tills vi ska på Disney on ice :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela