Jennys tankar

Snabb uppdatring

Publicerad 2013-10-17 22:57:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Har varit på fika hemma hos Malin och hennes fina familj :). Vilken fin familj.
Fina Cissi kom också dit, så det blev prat hela eftermiddagen fram till ca 20:30 :). Vincent var lite blyg i början, men sen tinade han upp och det var full fart. Gosa med Bam, såg på hockey med Casper, busade lite med jossen, ja Vincent han stormtrivs hemma hos Malin :). Många skratt bjöds kvällen på också lite allvar hann vi med. 2 Fina vänner som jag träffar alldeles för sällan :/.
Måste planera in lite fikamys hemma hos mig så de får se hur vi har det.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela