Jennys tankar

Fransar

Publicerad 2014-04-11 22:28:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Idag fick jag tid för att fylla på fransarna, skulle egentligen varit där på Söndag, men fick en tid idag :).
Idis Salong i Grums kan jag verkligen rekommendera! En jättetrevlig och rolig tjej som har den, lätt att prata med, pratar om allt mellan himmel och jord, väldigt olikt mig som oftast vill ha tyst :P.
Hon fixar även naglar och sminkar, naglarna ska nog få sig en omgång när semestern börjar :).
Här har ni resultatet av påfyllningen, inge mer svart under ögonen, inge mer mascara :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjingeling
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2014-04-18 10:27:40

Vad bra det blev med fransarna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela