Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2014-04-17 20:42:00 i Allmänt,

Idag har det varit fullt upp.
Men man måste få ut det mesta av lediga dagar :).
Vi började med att byt däck, fick den bästa hjälpredan också :). Japp jag byter däck själv, kan jag så ska jag + att jag tror det är bra att V ser mig göra olika saker.
 
Bägge framhjulen satt som berget så de fick vi köra loss, och med lite sprakar så kom de av sen :).
När däcken var bytta så gjorde jag sill åt mamma och Lennart som de skulle ha till påsk.
Sen körde jag och V hem morfars bil så satt vi där en stund och töla innan vi åkte den gula bussen hem, spännande att åka gul buss!
Pysslade också färdigt de sista påskäggen, som ska delas ut imorgon. så fullt upp som ni märker.
 
 
 
 
 
 
 
Vincents ägg
 
Magnus ägg.
 
Tjingeling
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela