Jennys tankar

Bröllop

Publicerad 2014-08-10 21:29:00 i Allmänt,

I lördags var jag och Matz bjudna på bröllop, det var ett par kompisar till honom som gifte sig. Vilket vackert bröllop, blev allt tårögd några gånger, så vackert par och så fina ihop, det stråla kärlek om dem. Nu är det på smekmånad 3 veckor på Hawaii, inte ett dugg avundsjuk där inte.
 
Efter lunch bestod det mest av förberedelser och att bestämma vilken klänning jag skulle ha. Efter många om och men bestämde Matz att ta den blå. Koncentrerad till 1000 på att fixa naglarna i sista minuten.
 

 
Jag och Matzan på väg till kyrkan, snälla mamma och Vincent körde oss
 
 
 
Hahaha
 
 
 
 
 
Min snygging
 
Bröllopet var helt fantastiskt och vi har skrattat så många gånger. Massa trevliga människor och god mat. Tack för att vi fick komma.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela