Jennys tankar

Massage

Publicerad 2014-02-16 17:58:00 i Allmänt, Familjen, Semester och utflykter, Vardagslyx,

Idag efter maten traskade jag och syster yster till spa't som ligger precis om hörnet.Efter surfingen har jag nämligen upptäckt nya muskler i både nacke och rygg. Så jag och och syster slog på stort och tog "the panel beat" där de masserar med armbågar och underarmar. Jag funderade på hur en sån liten människa kunde ha så mycket styrka i nävarna. Skönt som tusan var de och för 1 timme betalade vi 125 kronor.Jag och syster bokade in beauty on the beach på onsdag, då får vi en timmes massage, manikyr, predikyr, scalpmassages och massa göttit.Ska bli riktigt skönt!kram kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-16 18:55:26

Oj, oj....ja skäm bort er ordentligt..... kom bara ihåg sen hur dom gjorde så du kan testa på mej när ni kommer hem :-). Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela