Jennys tankar

Mariebergsskogen

Publicerad 2014-01-11 18:13:00 i Allmänt, Semester och utflykter, Vardagslyx,

Idag så ringde klockan vid 8 och jag sov gott ända till halv 8 :). Somna som en stock igår, jag och M lade oss och kolla på film, jag somnade innan filmen ens hann börja. Som tur är, var M lika trött han :).
 
klockan 8 gick jag upp för att förbereda allt vi skulle ha med, packa väskan och så.
När frukosten var klar väckte jag V, han tyckte det skulle bli så spännande att åka skridskor.
Klockan 10 skulle vi träffa Mariell och hennes familj där. Vi har inte setts på säkert 2 år, så det var verkligen kul att träffas igen.
 
V gick till lekparken och levde loppan, en hel lekpark hade han själv, mycket roligt tyckte V. L började med att åka skridskor och vid 11 var vi frusna och ville in i värmen, så vi traskade till Naturum. Jag och V har aldrig varit där, men L visade oss :). Mariell jag och hennes man V pratade om allt medans våra busfrön levde loppan :).
 
Naturum kommer vi besöka fler gånger, uppskattat av både mig och V.
L och V lekte jättebra och lilla S fick sitta med oss. Efter et par timmar på Naturum var det dags att ge sig ut i snöyran igen. Mariell med familj begav sig hemåt, då det var dags för jobb, jag och V gick till skridskobanan, så han i alla fall fick prova på att åka :).
 
V tyckte det var riktigt kul att åka skridskor, så det ska vi göra fler gånger!
Vi hoppade över grillningen då vädret inte riktigt tillät de, så ikväll ska vi grilla korv i öppna spisen :).
 
Flotten var mycket uppskattad, de simmade i vattnet och hoppade från flotten :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ut i snön med er nu :)
 
Ska invänta min heta kille nu för ikväll ska jag hålla mig vaken till filmen :P
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela