Jennys tankar

produktiv

Publicerad 2014-01-10 18:51:00 i Allmänt, Tårtor och annat bak,

Hejhej!
 
Igår tror jag någon drog tillbaka klockan för mig. Jag jobbade över igår, och kom från jobbet 45 minuter senare än planerat. Alltid är det något!
Jag handlade på hemvägen, väl hemma så gjorde jag lite kvällsmat till mig och V, som vi åt framför tv'n ( ja man får det ibland). Vi såg på film myste även till det med lite morötter och gurkstänger. Jag hann smutta på lite lite vin, sen satte vi igång att baka bullar, över 100 st blev det tillslut och då var ändå inte klockan så mycke. 10 halv 11 kom jag i säng, tycker det var ganska bra av mig :).
 
Förstår inte alls hur jag hann med allt? Någon snäll som hjälpte mig på traven tror jag och såg till att tiden inte gick så fort:).
 
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-10 23:44:00

Smutta vin mitt i veckan? 😊

Svar: Har man tagit helgen så har man :)
Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela