Jennys tankar

playdate

Publicerad 2014-07-27 21:11:00 i Allmänt, Vänner,

Idag tog vi en tur till Segmon till fina Camilla och hennes barn. Vincent och L har lekt som bara den, S också naturligtvis, hon blir så stor!
 
Camilla bjöd på lunch smarrigt som bara den, varmt som busen var det också så vi åkte till buda för att ta ett dopp. Så skönt, fast man var minst lika svettig innan man var framme vid bilen.
 
S och L hade fått kaniner som de ville visa för V, så söta och snälla. Får väl erkänna att jag är ganska rädd för kaniner och inte gärna lyfter dem, jag tror de ska bita tummen av mig.
V var tuffare än mig och satt i buren och gosade med Pippi och Ronja.
 
 
 
 
Efter badandet så fikade vi, Camilla hade bakat paj, mumsfillibabba var det kan jag meddela.
När vi satt där och fika så kom värsta ovädret, blåste, åska, blixtrar och regn. Var riktigt mysigt att sitta på deras inglasade altan och fika då.
 
 
Efter regnet blev det riktigt ruggigt så jag fick köra värmen i bilen. Burrrrr!!!!
Riktigt bra dag, var en ledsen Vincent som inte ville åka hem, de hade inte lekt klart!
 
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela