Jennys tankar

Ledig fredag!

Publicerad 2014-03-28 17:50:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Åh vilken underbar dag det varit idag!
 
Jag vaknade klockan 6, så det var kanske i tidigaste laget, strax därefter så vaknade V :).
Vi gosade och pratade om vad vi skulle göra idag. Kl. 10 skulle vi ringa V's mamma och fråga om vi skulle leka lite.
Så jag passade på att städa lite, när jag ändå var vaken, så när klockan var 10 hade vi duschat och klätt os, ätit frukost och nästan städat hela lägenheten. Dagen har spenderats ute i solen, närmare bestämt i Mariebergsskogen. V & v har busat och jag och J har suttit i solen och pratat :). Helt underbart! Somnar nog gott ikväll båda två :). Efter en dag med mycket bus rattade vi mot toys r us för att inhandla en present till Linus, Vincent ska nämligen på kalas imorgon :).
Nu väntar vi bara på Matz, sen är det fredagsmys.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela