Jennys tankar

Sunne

Publicerad 2014-05-11 22:45:00 i Allmänt, Familjen, Vänner,

Morgonen började med att hoppa studsmatta i regnet.
Som ni ser blev jag inte helt klar igår, ska knyta ner nätet sen kan man hoppa utan fara...
 
Idag så var det dags för en tur till Sunne oh träffa min fina vän Linnea. Det är alltid lika roligt att träffas och varje gång säger vi att -"nästa gång ses vi utan barn", men som vanligt så sitter vi och pratar med barn i knä och massa "mamma" som försöker avbryta oss.
Väl i Sunne så började vi med att ta en tur till Loppisen i stöpa, vill kolla in den, ska nämligen ha tag i en "lampa", en för ljus/värmeljus för att ha på altanen.
Hittade en som jag kollade in, men blev inget köp idag.
 
Linnéa körde racerbil precis som mamma enligt V.
 
Fika, skratt, skvaller och bara va, alltid lika trevligt att träffa Linnéa. Kossorna i hagen fick sig också ett besök, nu ska vi titta på kossor i regnet barn.
 
Som den fina vännen jag är plockar jag fram kameran istället för att hjälpa min vän :P
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela