Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2014-10-15 21:27:53 i Allmänt, Familjen, Vänner,

Tjoho!
Idag har jag haft en ledig dag, fast det har varit fullt upp ändå.
Vincent hade "Tigergruppen" idag, så han lämnade jag på förskolan strax innan nio. Klockan nio skulle jag nämligen träffa en som har hand om sjuksköterskorna här i Karlstad, tänkte nämligen att jag skulle försöka få jobba lite extra nu när bensinkostnaden drar iväg. Det skulle jue även betyda lite kortare dagar, de dagar jag ev får chans att jobba extra.
 
Sen bar det av till förskolan för att hämta upp Vincent, hem och plocka lite, handla och luncha innan vi begav oss till förskolan igen för att hämta en kompis till Vincent. Så idag har det busats så in i norden :). De har haft konsert här som jag fick köpa biljett till. - Kom nu mamma det är rock n' roll! Vilka sötisar! Sen blev det lite besvikna när de kom på att de inte hade någon scen, men 4 spelningar fick jag gå på ändå.
 
När kompisens mamma kom så pratade vi lite i soffan innan det var dags att säga hejdå till varandra. Runt 5 fick jag världens huvudvärk, som jag brukar ha nångång om dagen, men det är bara att bita ihop. Huvudvärk från hell och illamående, hua!
 
Jag hann inte ens läsa sagan ikväll innan Vincent somna.
 
En helt perfekt dag :).
 
På fredag drar jag och Matz till Ullared, på lördag ska vi ut och äta med Mattias och Elin :). Så det blir en trevlig helg också.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela