Jennys tankar

Torsdagsmys

Publicerad 2014-10-09 23:47:00 i Allmänt, Familjen, Mat, Vardagslyx,

I torsdags var jag ledig. Gick inte i många knyck då kroppen är otroligt sliten. Gäspar dagarna igenom känns det som, ska försöka lägga om kosten lite och se om det har någon effekt, funderar också på att gå och ta ett Hb.
 
Jag vaknade tidigt idag då jag glömt att stänga av larmet, så jag kollade lite Mord och inga visor innan V vaknade. När han vaknade myste vi i sängen och låg och pratade en stund, sedan ville han se barnkanalen, så jag följde med upp och tryckte in rätt kanal. Frågade Vincent om jag kunde lägga mig i sängen en stund till och det gick bra.
Och gissa vad, jag somnade om något som bara händer vart 5:e år ungefär. Men jag har en teori på detta, så jag ska prova den några fler gånger och se om jag somnar om då. V kom in och väckte mig 10:10, vet inte när jag sov så länge sist. Så vi tog en mysfrukost till Thomas tåg och vi avslutade kvällen med my till Astrid Lindgrens alla vi barn i Bullerbyn.
 
 
 
 
 
 
Frukost glutenfritt havrebröd, som är plätt lätta att göra.
 
 
 
Torsdagsmyset var väldigt uppskattat av Vincent. WOW mamma!!
 
 
Tjingeling!
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela