Jennys tankar

Kalaslördag

Publicerad 2014-09-06 22:07:00 i Allmänt, Firarhörnan, Vänner,

Idag var Vincent bjuden på kalas, Lia fyllde 5 år och det ville vi naturligtvis fira.
Åh vad dom bor fint, så vill jag bo nångång!
Var ett jättetrevlig kalas, med många glada barn och många trevliga föräldrar.
 
Kolla glasstårtan som det bjöda på, MUMS!! Måste göra en sån någon gång!
 
Fiskedamm och det var även en pinjata (ja vet att det inte stavas så, men jag vet inte hur man får till fjonken..
 
Någon vill inte åka hem..
 
Efter kalaser åkte vi hem till pappa och plocka lite och tölade, syrran och brorsan var också där :).
 
Hittade detta hemma hos pappa :) 
Hur länge har vi känt varandra nu, min första kompis och vi hänger ihop än <3
 
Hittade detta late-mans.-kort, hahaha
 
Titta mamma jag ser ut som mormor i kyrkan:)
 
Hann hem för att myspysa lite också
Jag bara älskar min öppna spis <3
 
Tjing Tjong!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela