Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2015-01-02 23:55:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

Idag har jag jobbat, första dagen sen julledigheten, kändes jättekonstigt att börja på en fredag, men då mina dosetter behövde delas så var det bara att rava sig iväg, annars hade jag nog tagit ledig den dan också.
 
Var riktigt kul att komma tillbaka, tyckte jag hann med riktigt mycke, säkert massor jag missat.
När jag kom hem hann vi med lite mys i soffan med tonfiskröra och lyxshake innan familjen kom in efter 21 för lite spel. Vi fick så många spel i julklapp så de spelas flitigt här.
Mamma, Lennart, Syster, Joel och Broder+ jag och Matzan då spelade.
Vi spelade men andra ord kändis och absolute överrens hahaha, det blev hetsigt här ibland då vissa är bättre på att vinna än att förlora :P.
Trevlig kväll som höll i sig till efter 12 någongång :)
 
MUMS!!!
 
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela