Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2015-06-11 21:56:00 i Allmänt,

Idag så började vi dagen med ett besök hos läkaren, fogarna krånglar och vissa dagar kan jag knappt gå, beror på hur mycket jag burit eller gått i jobbet.
Läkaren klämde och kände och vi pratade lite, då jag bara har ca 1 vecka kvar innan semestern börjar, så erbjöd chefen mig att jag kan få sitta med pappers arbete sist veckan istället för att bli sjukskriven, så de tog jag. H fick springa och ta alla avdelningarna så tog jag våra papper. Läkaren sa att när jag tycker att det låter bra så provar vi det, annars får jag komma tillbaka igen och så får vi fundera på sjukskrivning.
 
Sen har det inte gått i många knop idag, V har sprungit i vattenspridare och hoppat studsmatta. Tänk att vattenspridare kan vara så kul. Lennart har köpt olika fästen så vi brukar ha 3 vattenspridare på något som uppskattas mycket av V.
 
Vi provade även ett nytt recept idag, av någon anledning tycker jag att det är kul att leta recept. Eller leta och leta, jag tar många recept från en blogg jag följer Tinas Glutenfria.  
 
Idag stod det Zucchini och parmesanbiffar på menyn.
 
Recept hittar ni här.  
 
 
 
 
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela