Jennys tankar

Fredag = Lucka 2

Publicerad 2016-12-03 11:23:00 i Allmänt, Familjen, Vänner,

Ja då satt man här igen, livet rullar på och jag hinner inte riktigt med. Hur hinner folk med? Mina dagar spenderas med att jobba, köra bil och göra måsten, sen barnen och gubben på de.
 
Helgen gick fort som vanligt, kalenderluckorna bara flyger upp efter varandra. N har en Pixiekalender och V har en Star Wars Lego kalender (svindyr om ni frågar mig men vad gör man inte för sina barn.) Sen har jag faktiskt pysslat ihop en kalender.
Jag gillar min kalender bäst, jag kanske inte är helt neutral ifrågan men min är bättre!
 
I fredags var det dags att öppna lucka 2, i kalendern jag gjorde innebar det att vi skulle leta Pokemon när det blivit mörkt och titta på Wermlandsoperans ljusshow. Anders lurade vi med också, jag och Anders brukar ses varje fredag och titta på The grand tour, så han fick helt enkelt följa med på lucka 2.
 
Jag ger er Lucka 2!
 
 
Jagar Pokemon
 
Jag har mobilkameran så ni får stå ut med de, kommer knappt ihåg skötväskan så hur jag ska komma ihåg en kamera förstår jag inte!
 
Sedan bar det av hemåt för att laga Tacos, som var mums. Sedan gick vi över till mamma för att se På Spåret, gick sådär för oss, några frågor kunde vi iaf.
 
 
När klockan var halv 10 började vi äntligen titta på The grand tour och hela programmet satt jag i soffan och snarka, halv 10 vem försöker börja titta på något mitt i natten?!
 
Anders och Matz såg klart och jag sov, får försöka se ikapp innan fredagen.
 
Det var min fredag de.
 
Tjingeling!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela