Jennys tankar

Nytt inlägg

Publicerad 2007-06-27 22:24:57 i Allmänt,

Tjo!
Har precis ravat mig hem från jobbet, har nåt så in i  nordens ont i svanken. Electric 
Ena handen börja krångla på vägen hem oxå, kunde knappt växla..
Får lite svårt att böja ihop handen ibalnd.


Om vi fortfarande lever imorgon, så vet vi att vi inte är döda.



Sitter här och lyssnar på Metal Skool, cover på cover =P
Ni måste bara kolla in, när Pink joinar dom på sceen..






E lite svag för Pink, va fel de kan tolkas =P

Inte hänt så mycket på jobbfronten, hade bilturen idag.
Så jag flascha (stavning?) i den ruskigt fina kommun bilen.

Måste ta en tur till strömstad snart oxå, saknar dom alihop så mycket!
måste se om mina tanter och farbröder fortfarande är i livet.

Mycket annat som jag måste göra, men jag skjuter det framför mig hela tiden =/


Ne ska ta och ringa P nu..



 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela