Jennys tankar

Farbror Håkan

Publicerad 2007-10-28 18:06:42 i Allmänt,

  Hejsan hej!
  
Håkan kan allt göra en vansinnig!Perturbed  
Tjaffsa med han idag.

Jag ringer och är skitlessen och han bara suckar åt en, va fan!

Men men, en måste ju va sur ibland oxå.
   
Prata med han förut, men han hade inte tid.. Han var tvungen att pyssla med sina blommor, 2 tujjor (eller vad de nu heter.. blommor e inte min grej..) hade visst blåst omkull oxå. Det riktigt skar i hjärtat på Håkan när han fick se detta =P

 Jag håller tummarna för han ikväll =PThumbs Up
  

Jag ser fram emot min "fria" helg oxå, undrar när den kommer..


Hörde att Håkan har en kompis som var ute och vandrade med 2 olika skor  Sneaker 3   Sneaker   hahaha



ja har faktiskt inget att skriva
så tjingeling




Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela