Jennys tankar

Så In Åt Helvete Oxå

Publicerad 2007-10-05 23:23:02 i Allmänt,

Det var väl själva fan oxå!
Att man aldrig kan få vara sur utan att ha mens, va i helvete! Bara för att jag är tjej så ska jag inte få vara sur då?
Okej så har jag varit ovanligt folkilsk denna vecka, men va fan om jag nu vill vara sur låt mig för i helvete vara sur.
Jag kanske vill skrika och vara vrålgrini!

Vad är det som är så hemskt med att vara sur, så folk alltid alltid måste försöka få en glad igen?
Det är inte så att jag går runt i flera år och sur men för helvete låt mig vara lite förbannad ibland!!

Håkan kan verkligen det här med att gå på mina nerver och det har jag sagt till han, får nästan lite dåligt samvete över att jag är otrevlig ibland. Men jag säger ju att jag är sur, så låt mig vara de!

Sluta irritera mig du iställe, fjant! < - - - -  nu fick ja dåligt samvete jue

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!

Kan jag få vara barnslig och dum i huvvet ibland, måste man jämt vara vuxen.
Jag kan väl för i helvete få vara omogen när jag är förbannad!

Är så irriterad på allt!

Alla jävla hemmadoktorer som säger vad jag ska göra med foten, "jo du måste göra så här", " det är därför du har ont"
Jaha och vad är du utbildad till nu igen?
Håll Käften och låt mig va, om jag säger att jag har ont i foten så har jag ont i foten! Håll käften om era jävla promenader när jag har så jävla ont i benet att jag knappt kan gå upp för trappen!


Alla jävla förbannade pikar om min vikt, tyck vad i helvete ni vill men säg det för i helvete inte till mig.
Om ni tycker att jag har en stor rav tyck det då för i helvete, tror ni inte jag äger nån jävla fucking spegel lr. Håll det för er själva!





Måste man alltid alltid vara en bra kompis, kan man inte få vara lite ego ibland och ta sig tid för sig själv?



Äh, fuck it!


Se nu känns det redan bättre, var det så farligt att jag var förbannad i några minuter.





 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-10 22:40:31

Men gumman då....... så klart att du får vara sur, det är ju helt klart allas rätt att få vara irriterad o grinig ibland! Så även du!! Och man SKA vara ego ibland, bara göra det man själv vill och strunta i vad andra tycker att man ska göra,,,, bra där,,,,,,,Alla som känner dej vet att du är en tjej som alltid ställer upp när det gäller, så det får de göra på dej också,,,,, blev upprörd över att nån pratar om din vikt, du är så fin precis som du är, både på in -och utsidan,,,, säkert är de bara avundsjuka!!! Visste inte att du fortfarande hade ont i foten,,,,,,,,, tråkigt!
Hur som helst ,ha det riktigt skoj på lördag, vore inte kassan så skral så hade jag kanske hängt på,,, men det går fler tåg!!
Gonatt med dej vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela