Jennys tankar

Farfar

Publicerad 2008-03-15 17:12:47 i Firarhörnan,

Hej hopp!

Birthday Banner

  image658

Grattis Grattis lilla farfar!  


  
  Så idag fyller min lilla farfar år. (om ni nu inte fatta de..)
Hela 83, men han ser inte uta att va en dag över 90..83rd
Nej då, han är så söt så söt.
För er som inte visste det har jag världens bästa farfar.

Var där på kalas förut efter tentan..
Marie och Sandra var där med sina små bebisar, sååå söta! Baby Smiley
Clara blir 2 månader snart och Adam han blir väl 3 lr 4 månader skulle ja tro.
Ni ser vilken koll jag har..


Inte så ofta man träffar sin släkt faktiskt, så det var kul att se dem en snabbis.
Emma och Elin blir så stora, så stora..






Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2008-03-15 19:53:42

du har en så söt farfar =) Jag var där med mat till honom en dag under veckan. Vilken fin förstorning han har på dig i balklänning!!

Postat av: ninz

Publicerad 2008-03-28 10:35:14

vilken gölli farfar hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela